diumenge, 20 de setembre del 2009

Gósol - Copa Catalana 2009

H21A 7.5 km 375 m
1:41:16 (7:25)

Començo la cursa força bé, a la fita 3 ja he atrapat dos corredors de la meva categoria, però el mateix fet em desconcentro i haig de rectificar a la fita 4 perquè no l'ataco bé. Quan veig la fita 5 al mapa m’espanto, feia dies que no en feia una de tan llarga, tot i això em concentro, ja que he fet un error de 8 minuts i no em puc permetre un altre. Finalment em surt força bé i em puja la moral. En la Fita 8 l’ataco força bé però la vegetació no em permet seguir a nivell i haig de pujar per tornar a baixar. De la Fita 9 a la 10 molts troncs a terra i deixo de córrer per por de fer-me mal, tot i això estic gaudint. Un cop a la fita 12 el terreny torna estar per córrer, de la Fita 14 a la 18 ho dono tot, queda poc per acabar i és un bucle força dur i tècnic. Un cop a la 18 em deixo caure a la baixada intentant una lectura sense parar i no relaxar-me massa. Afortunadament la fita 20 la trobo bé i ràpid i em permet obtenir un dels meus millors temps.

Entorn: Magnífic
Mapa: Força bé, bona lectura
Organització: Bé, un pel estricte i freda. Un fet curiós és que mentre pujava cap a la sortida em trobava corredors que estaven dintre la cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada