diumenge, 24 de maig del 2009

Bellestar - Els Inferns - Copa Catalana 2009

H21A 3.1 km 295 m
1:43:03 (35:34)

Finalment després de tan sentir-ne parlar, em trobo situat a l’aparcament amb una perspectiva impressionant dels Inferns. No és un tipus de geografia que m’agradi molt per corre però és una zona admirable i crec que de tan en tan s’ha de fer una d’aquestes, més tècniques però que també són dures. Tot i això abans de començar em començo espantar, veig la gent una mica neguitós i parlant amb algun conegut m’expliquen experiències força dolentes que van tenir la primera vegada que van corre aquí. Tot plegat em transformen aquelles ganes que tenia amb una por que no m’ajuda a concentrar-me en la cursa.
Començo amb força cautela i poder vaig més lent de lo que realment puc. La fita 1 l’ataco una mica diferent que la resta de gent però no perdo temps i la clavo. La fita 2 llegeixo corbes, després d’un tros planet quan començo a baixar intento trobar unes pedres per tenir el nivell, llavors només m’haig de desplaçar una mica cap a l’esquerra. Tan la fita 2 com la 3 les trobo bé però sense anar molt ràpid. La fita 4 comencem a tocar un terreny al qual no estic acostumat, llegeixo malament les corbes de nivell i em poso per una entrada que no toca i em torno una mica boig. Em desconcentro totalment i ho pago car a la fita 5, com que veig que ja faré un mal resultat em relaxo i per sort em torno a concentrar, de la 6,7 perfecte i la 8 eh anat força ràpid però un cop allà no ser ven bé si estic situat a la esquerra o la dreta de la fita. La fita 9 baixo un pel massa de nivell, a la deu opto per un recorregut llarg i fàcil, a partir d'aquí em puja la moral i trobo la 11 i 12 sense problema, a la 13 veig una fita i em precipito per un forat sense comprovar bé el mapa, llavors tinc certes dificultats en tornar a pujar la pendent, resulta que estava a l’altre cantó. El final pensava que quedaria dels últims però resulta que no vaig ser l’únic que vaig fallar. En acabar la cursa em feliciten per haver acabat, quanta conya.
És una zona el qual s’ha d’estar força concentrat però tampoc n’hi ha per tan. La zona no és molt gran hi ha punts de referència clars per tornar-te a situar. Tot i això la impressió que tens quan ets dintre als Inferns és única.

Entorn: Diferent, interessant
Mapa: Força bé per el pilot de corbes que hi ha.
Organització: Bé

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada