dissabte, 19 de març del 2011

Coto de las Maravillas - Llarga

2a. Lliga Espanyola
H21A 7.6Km 395m.
Reals 12.01km 244m.

Dades Garmin
Resultats WinSplit

1r Dia: Surto motivat, terreny excepcional i les llargues m'agraden però no sabia lo que m'esperava... La Fita 1 la trobo bé però en la Fita 2 començo a veure que aquest sota bosc alt em portarà problemes perquè la meva precisió no és molt fina. En la Fita 3 em costa molt anticipar el mapa per el gran nombre de recs i bifurcacions, el final decideixo baixar el riu i atacar a partir d'un morro clar i un tallat, però ja he perdut temps. Quan vaig a la quatre veig un pilot de gent rastrejant en aquella zona i capficada, això pinta xungo però confio en mi mateix i la trobo, tot i que massa lent. La primera tirada una mica llarga crec que encerto el recorregut però fallo el punt d'atac el qual és massa lluny de la fita i la vegetació em sorprèn ja que no té res a veure en un blanc, perdo més temps ja que estic buscant en un element paral·lel. A la 8 torno a fallar l'atac i per un pel no surto de mapa, la 9 vaig molt lent, em noto molt cansat i és que aquest sota bosc em mata. La 11 no sóc precís i vaig a la vauada del costat però ja m'ho semblava i rectifico ràpid. La 14 faig un error el qual feia molt temps que no em passava, suposo perquè un estava esgotat i el cervell no funciona com toca, però en sortint de la 13 vaig a buscar el camí sense mirar gaire res per tal de descansar la ment, un cop el camí una clariana que entrava el bosc em sembla que és un camí i jo pensant que ja estic a la intersecció ataco la 14 sense estar al lloc. El Mapa no quadra i el rellotge no es para, quin desastre! torno el camí amb una paranoia mental i el ressegueixo per veure que ha passat, llavors veig la intersecció de veritat, faig el bucle però la tirada llarga i els errors m'esgoten la ment i el físic, quan ataco la 17 baixo per un morro pensant que estic a un altre i torno a buscar la fita en un element paral·lel. Em pregunto què està passant avui? Acabo la cursa com puc i rastrejant i moralment fatal. Un cop acabada la cursa toca Reflexionar. El terreny m'agrada, la cursa era llarguíssima com a mi m'agraden, el mapa està ben fet, com és que estic així? Quan un no precisa, és fàcil desviar-se en un terreny com aquest, quan un no té confiança no la trobarà encara que estigui al lloc, quan un acumula errors s'enfonsa. El segon dia tocarà corretgir errors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada