diumenge, 20 de març del 2011

Coto de las Maravillas - Mitja

2a. Lliga Espanyola
H21A 4.8Km 198m.
Reals 6.48km 115m.

Dades Garmin
Resultats WinSplit

Segon dia: Surto amb el freno de mà després del gran desastre del primer dia, però tot i així m'equivoco en la Fita 1 el qual no la veig i em penso que és una pedra el qual no han representat, m'haig de fixar més amb la descripció dels controls i confiar més en mi mateix. La Fita 2 perdo uns segons per no precisar i torno a fallar a la Fita 6 al sortir massa de pressa de la 5 sense mirar bé la direcció de la brúixola. Aquest fet em desconcentra una mica, em confong de pas per anar a la 7 i a la 8 tot i està quasi el lloc em costa ja que la vegetació no me la deixa veure. Tres errors seguits em desconcentra força i m'entres vaig cap a la 9 tot buscant el rec de l'esquerra no el veig. Per sort em torno a concentrar suposo perquè després de tants errors l'únic que puc fer és gaudir d'aquest terreny que em té capficat ja que em despulla les meves mancances. La conclusió un Terreny pels tècnics, els precissos, els que no s'encanten ni un segon, en definitiva pels Bons. Haig de millorar molt la precisió i assegurar els atacs. Bull ser com ells!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada