dimecres, 11 de maig del 2011

Trofeo Comarca del Jiloca (Calamocha)

Un cap de setmana de dos dies, com sol ser per les Espanyes però aquest cop amb dos terrenys diferents. El meu repte personal és la regularitat i concentració.

Primer dia. Terreny més aviat planer, amb roca petita i solta per terra per posar a prova els lligaments i tendons.
Com és d'esperar en un terreny planer la cursa serà ràpida tot i que les distàncies s'acosten més a una cursa llarga que no pas a una de mitja. Començo a poc a poc per entrar a mapa i agafar confiança. En la fita 5 m'equivoco amb el plantejament de com atacar-la i alhora em torno equivocar en l'atac tot i sent conscient que el morro es bifurca. Aquest error em posa amb alerta i no cometo un altre fins la fita 20. La sensació és que vaig massa lent però l'objectiu és no fallar i tenir regularitat.

Segon Dia. Terreny també amb pedres per terra però aquest cop més pronunciat per lo que és el relleu i algo més humit fent d'algunes zones espectacularment de pel·lícula d'orientació. Com sol pasar últimament començo força a poc a poc, però és que és una obligació per mi per tal d'entrar a mapa adequadament. Anant cap a la fita 2 no estic massa concentrat i un cop a dalt la clariana perdo un minut preciós per situar-me exactament. Em poso en alerta i em concentro tan com puc. La Tirada cap a la 5 em fa pensar una mica, ja tocava, ja que poder els traçats no han estat lo més elaborat en els dos dies. De la fita 6 a la 7 em noto poc lleuger i em començo adonar de quin pal va la cursa. Puja i baixa per tornar a pujar.. i na fent. En alguns trams podies anar a nivell per camí fent la santa volta, però quan un no es nota ràpid prefereix baixar i pujar i els temps ho demostren. La fita 8 no l'encerto massa, em flipo una mica i per tal que no em vegi un que em seguia, baixo progressivament fora del camí, per un corriol secundari, però alhora d'atacar no acabo d'afinar i entre que la zona és guarrilla i la fita està molt amagada, perdo uns altres minuts. Això em passa per fer invents. En general no faig errors tot i poder anar més ràpid, però al arribar el final em desconcentro una mica per les ganes d'acabar i a la fita 18 no ser pas com vaig llegir les corbes, però un cop d'alt del turonet reflexiono i penso -què estàs fent!-, un altre minut llençat tontament.
Molt content dels dos dies per aconseguir la regularitat i més content perquè alhora s'ha plasmat en els temps. Per últim trist perquè no tindrem una cursa espanyola fins després d'estiu.. Però ara toca copa catalana, i en un terreny molt interessant.

Classificació dels dos dies
Classificació Dissabte - Classificació Diumenge

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada