dimarts, 27 de març del 2012

La Creu de Canet


Primera Cursa i primer mp.
Moltes ganes de començar la competició, tot i que el terreny i el mapa no són de lo més desitjat. Començo la cursa sense haver escalfat del tot bé. Tants dies sense veure la gent d'orientació, xerro més que no pas escalfo. Primer tram ràpid, força net però s'ha d'anar en compte. Cursa amb moltes fites properes i per lo que veig a en la fita 1 i la 2 sempre trobo alguna altre fita fàcil de confondre amb la meva. Em trobo a gust i corro força però a la fita 9 memoritzo, que un cop el camí que fa esses pujo pel rec fins el revolt vaig a nivell fins a les roques, mentres vaig anticipant la 10 intentant trobar el traçat òptim per fer desnivell zero de pujada. La meva innocència em fa fitar la fita que em trobo sense comprovar número i surto disparat cap a la 10 tot orgullós d'haver anticipat a temps, però resulta que no era la meva. Continuo la cursa ja que no em vaig adonar compte de l'error en el moment. A la fita 12 m'enganxo, entre que no recordava que hi havia camins no representats i que no vaig acabar d'entendre la representació d'aquest tallat tan obvi sobre mapa, tot plegat em va desconcentrar força. La fita 13 la bauada estava impracticable, plena d'arbres caiguts i no vaig saber trobar el camí, acabo pujant pel camí de sobre i atacar per l'altre cantó. Una altre enganxada que em fa accelerar el ritme i cometre molts més errors. Quan vaig cap a la 16 agafo un camí que tampoc està el mapa i quan em donc comte estic el camí d'abans. Alusino i em rallo una mica, entre els meus errors i lo guarro que són aquestes últimes fites. La fita 17 passo pel costat i tampoc la veig, desesperat del temps ja perdut baixo el camí de sota i l'ataco de nou. Per rematar sortint de la 19 no miro la brúixola i no va d'un pel que me'n vaig el revés. Descarrego i veig mp. Lo que faltava per rematar la moral!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada